Din varukorg är för närvarande tom!
ATT HYRA PRODUKTER AV OSS
HUR FUNKAR DET?
01.
IDÉ OCH PLANER
Hur, vart, när och vad? Sitter du i startgroparna i planeringen och behöver lite input? Kontakta oss via telefon eller mail så hjälper vi dig gärna vidare.
02.
BOKNINGSFÖRFRÅGAN
Är det glasklart vad du önskar hyra? Skicka enkelt in en förfrågan via vårt formulär eller skicka ett mail med vad du har i åtanke. Vi återkommer till dig så snart vi kan!
03.
OFFERT
Utifrån ditt underlag i bokningsförfrågan skapar vi en offert och skickar till dig för påseende. Du har självklart möjlighet att justera både artiklar och antal tills du är nöjd.
04.
BOKA ORDER
När du är nöjd med de hyrprodukter du har på din offert skapar vi en order och skickar en orderbekräftelse till din mail. Nu är det bara att vänta in eventet!
05.
ÅTERLÄMNING/HÄMTNING
Ni lämnar tillbaka de hyrda produkterna enligt överenskommelsen på ordern. Om ni beställt transport hämtar vi produkterna hos er inom planerad tidsram.
06.
BETALNING
Efter ert event och när era hyrda produkter åter är på vårt lager skapas en faktura och skickas till er via mail.
VARFÖR VÄLJA OSS?
VI ÄR DIN PÅLITLIGA PARTNER FÖR BÅDE MINDRE OCH STÖRRE EVENT!
01.
Brett sortiment
Allt du behöver under ett tak för din fest eller event.
02.
Personlig kontakt
Hos oss får du stöd från planering till genomförande – allt för ett lyckat event!
03.
Enkelt och smidigt
Vi tar hand om allt det lilla extra för att det ska gå så smidigt som möjligt.
VÅRA RIKTLINJER
Nedan kan du läsa mer om våra riktlinjer kring de olika hyrprodukterna.
Våra fullständiga hyresvillkor hittar du här.
Allmänt
- Hämtning & återlämning sker på vårt lager på överenskommen tid.
- På och avlastning av hyresgods på vårt lager görs av hyrestagaren.
- Hyrestagaren ansvarar för att lasten är säkert packad med spännband och övriga säkerhetsanordningar.
- Våra hyresobjekt får ej lastas i djurtransporter.
- Leverans offereras per bokning och sker enligt överenskommelse.
- Önskas inbärning / leverans längre än 10 meter från transportfordon debiteras detta per påbörjad timma och person.
- Allt hyrgods som hämtas av oss skall vara hopplockat, samlat på en och samma plats samt lättåtkomligt för chaufför.
- Om hyresobjektet börjat användas räknas det som accepterat. Inga efterföljande klagomål kommer att beaktas, såvida de inte avser dolda defekter.
- Faktura skickas via e-post efter ert event.
- Det åligger hyrestagaren att hålla hyresmaterialen försäkrade.
Tältlösningar
- Det är hyrestagarens ansvar att se till att platsen för tältbyggnation är jämn, vågrät, ren och lämpad för uppställning av beställt hyresobjekt.
- Det är förbjudet att använda märkpenna, klistra dekaler, använda tape, häftstift, nitar, spikar, fästkuddar o dyl. för att fästa något på tältdukarna.
- Det är förbjudet att hänga föremål i ramkonstruktionen om inget annat avtalats.
- Det är absolut förbjudet att elda eller grilla i tältet.
- Om inget annat angivits i offert & order förankras samtliga tält med jordspett 50-80 cm och det är hyrestagarens ansvar att försäkra sig om att inga hinder för detta föreligger.
Möblemang
- Önskar du hjälp med möblering? Begär offert på detta i förväg.
- Vid återlämning skall möblerna vara avtorkade och rena från drycker, matrester, stearin och dylikt.
- Inga av våra möbler får förvaras i regn eller snö (gäller ej bänkset)
Porslin och serveringstillbehör
- Vid hyra av porslin ingår alltid disk.
- Hyrprodukterna ska vara fria från matrester och dryckesspill vid återlämning.
- Porslin skall vara nedpackat i samma emballage som det levererades i /hämtades i.
- Glas och koppar skall vara placerade i respektive back med öppningen nedåt.
Teknik
